Zapytanie ofertowe - 01.03.2018 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na realizację zadania:

„Zagospodarowanie terenu kulturalno-rekreacyjnego „Brzózki” w Przyrowie”

I. INFORMACJA OGÓLNA

1. Nazwa i dane adresowe Zamawiającego.

Klub Sportowy „PIAST” Przyrów

Ul. Częstochowska 7

42-248 Przyrów

adres e-mail: piast@przyrow.pl

NIP: 949-19-26-443

REGON: 240039230

II. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

1. Korespondencja dotycząca przedmiotu zamówienia winna być z napisem „Oferta na realizację zadania: „Zagospodarowanie terenu kulturalno-rekreacyjnego „Brzózki” w Przyrowie” i kierowana na adres korespondencyjny wskazany w INFORMACJI OGÓLNEJ.
W przypadku kierowania korespondencji drogą tradycyjną (poczta/kurier) Oferent winien uwzględnić terminy doręczeń wybranego operatora pocztowego/firmy kurierskiej.

2. Wyjaśnień w zakresie przedmiotu Zamówienia udzielają:

Justyna Pelikan – tel. 601837665

III. SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

1. Ofertę należy złożyć osobiście lub pocztą tradycyjną/kurierem na adres korespondencyjny Stowarzyszenia, tj. KS „PIAST” Przyrów, ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów.

Oferta zawierająca trwale spięte, ponumerowane strony powinna być złożona w zaklejonej kopercie, opatrzonej danymi Zamawiającego, Oferenta oraz napisem „Oferta na realizację zadania: „Zagospodarowanie terenu kulturalno-rekreacyjnego „Brzózki” w Przyrowie”

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT.

1. Oferty należy składać do dnia 14.03.2018r. do godziny 15:00

2. Oferty zostaną otwarte w dniu 15.03.2018 r. o godzinie 15:00, w sali zlokalizowanej w budynku Gminnego Ośrodka Kultury przy ul. Częstochowskiej 7 w Przyrowie.

3. Podpisanie umowy z wybranym wykonawcą może nastąpić drogą korespondencyjną.

4. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie wybranego wykonawcy nie dojdzie do podpisania umowy, Zamawiający może bez konieczności ponawiania postępowania dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych złożonych ofert. Powyższe nie będzie mieć zastosowania w sytuacji zaistnienia przesłanki unieważnienia postępowania.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez wyboru żadnej z ofert, w szczególności w sytuacji gdy oferowana cena najniższej oferty przekraczać będzie kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania.

6. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym zaproszeniu do składania ofert stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

V. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

„Zagospodarowanie terenu kulturalno-rekreacyjnego „Brzózki” w Przyrowie”. Zadanie obejmuje następujące zadania:

1. SIŁOWNIA

1.1 Roboty ziemne:

1.1.1 Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – obsługa geodezyjna 13,5 x (3,55 + 5,45) = 122m2;

1.1.2 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 10 cm za pomocą spycharki 13,5 x (3,55 + 5,45) = 122m2;

1.1.3 Wysypanie przestrzeni pomiędzy krawężnikami żwirem

1.1.4 Obrzeża trawnikowe 2 x 13,5 +2 x (3,55 + 5,45) = 45 m.b.;

1.2 Zakup urządzeń

1.2.1 Osprzęt siłowni – wioślarz wraz z jego obetonowaniem – 1 szt.;

1.2.2 Osprzęt siłowni – rowerek wraz z jego obetonowaniem – 1 szt.;

1.2.3 Osprzęt siłowni – narciarz wraz z jego obetonowaniem – 1 szt.;

1.2.4 Osprzęt siłowni – krzesełko do wyciskania wraz z jego obetonowaniem – 1 szt.

2. KONTENEROWA SZATNIA/PRZEBIERALNIA WRAZ Z ZABUDOWĄ SZAMBA

2.1 Kontener typowy z wbudowanym węzłem sanitarnym o wymiarach 8x3m posadowiony na podkładach betonowych. Dostawa wraz z montażem – 1 szt.;

2.2 Montaż szamba typowego o pojemności 7 m3 wraz z przyłączem kanalizacji do kontenera. Dostawa wraz z montażem – 1 szt.

4. WIATA DREWNIANA WRAZ ZE STOŁAMI I ŁAWKAMI:

4.1 Wiata drewniana o wymiarach 10x5m, typowa, posadowiona na podkładach betonowych. Dostawa wraz z montażem – 1 szt.;

4.2 Zestaw stół + ławy (kpl. Stół oraz dwie ławki o dł. 250x80 – 4 kpl.)

5. PODŁOGA WIATY:

5.1 Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych (11x6) – 66 m2;

5.2 Usunięcie warstwy ziemnej urodzajnej (humusu) o grubości 30 cm za pomocą spycharki – 66 m2

5.3 Podbudowa z kruszyw łamanych – warstwa dolna o grubości 10 cm – 66 m2

5.4 Nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 60 mm na podsypce piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem – 66 m2

5.5 Obrzeża trawnikowe (2x11 + 2x6) – 34 mb.

6. PRZEBUDOWA SCENY

6.1 Wykonanie podłogi sceny sceny – podłoga na legarach wraz z wykończeniem –
57 m2

6.2 Obudowa ściany tylnej oraz obudowa ściany przedniej i bocznych – 27,5+32,5 =
60 m2

6.3 Przebudowa dachu

6.4.1 Rozebranie pokrycia dachowego z polwęglanu nienadającego się do użytku – 90 m2

6.4.2 Deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej – 90 m2

6.4.3 Obudowa dachu blachą trapezową – 90 m2

6.4.4 Obróbki przy szerokości w rozwinięciu do 25 cm z blachy z ocynku – 38x0,6=22,8

6.4.5 Rynny dachowe półokrągłe o śr. 10 cm z PCV – 16 m

6.4.6 Rynny spustowe okrągłe o śr. 10 cm. z PCV – 10 m

Istnieje możliwość składania ofert na poszczególne części zadania.

W zakresie zamówienia znajdują się także:

- koszty wszelkich prac przygotowawczych a po zakończeniu prac porządkowych,

- koszty właściwego wygrodzenia i zabezpieczenia terenu robót,

- wszelkie opłaty i odszkodowania za ewentualne szkody i straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami.

Opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawierają:

1.Mapa do celów projektowych skala 1:500 wraz z projektem zagospodarowania terenu (Załącznik nr 1)

2. Przedmiar robót (Załącznik nr 2).

3. Projekt kontenera (Załącznik nr 5)

4. Projekt wiaty drewnianej (Załącznik nr 6)

Wszystkie przywołane nazwy handlowe/parametry techniczne urządzeń należy traktować jako dane referencyjne użyte przez Pracownię Projektową a Zamawiający dopuszcza do zastosowania rozwiązania o parametrach równoważnych. Za rozwiązanie równoważne uznaje się urządzenia o właściwościach zbliżonych lub lepszych tj. spełniające podobne funkcje i wykonane przy zastosowaniu materiałów o charakterystyce, trwałości oraz wytrzymałości nie gorszych od wskazanych jako dane referencyjne.

VI. TERMIN WYKONANIA PRAC BUDOWLANYCH

Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia do dnia 30 czerwca 2018r.

VII. GWARANCJA

Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości za wady na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 12 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy licząc od daty dokonania protokolarnego, bezusterkowego odbioru robót. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie usunięcia na własny koszt powstałych wad i usterek w terminie do 14 dni licząc od dnia otrzymania pisemnego powiadomienia przesłanego przez Zamawiającego (dopuszcza się formę pisemną lub elektroniczną złożenia powiadomienia).

VIII. FORMA I WARUNKI PŁATNOŚCI

Zapłata wykonawcy za zrealizowanie przedmiotu umowy nastąpi w formie przelewu na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury (data wpływu do Zmawiającego). Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany obustronnie, bezusterkowy protokół końcowego odbioru robót.

IX. ODRZUCENIE OFERTY

Oferta ulega odrzuceniu w przypadku gdy:

a) została złożona po terminie składania ofert określonym w przedmiotowym zapytaniu

b) jej treść nie odpowiada na przedmiot zapytania ofertowego

c) została złożona przez podmiot nie spełniający warunków udziału określonych

w przedmiotowym zapytaniu

d) została złożona przez podmiot nie spełniający warunku w zakresie braku powiązań osobowych lub kapitałowych, zgodnie z treścią Załącznika nr 4

X. WARUNKI ZMIANY UMOWY

1. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania

2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:

- aktualizacji stawki podatku Vat; w sytuacji gdy w okresie realizacji umowy ulegnie ona zmianie ustawowej odpowiednio zostanie zaktualizowana wartość wynagrodzenia brutto

- zmiany okresu realizacji umowy; w sytuacji gdy na skutek szczególnie niesprzyjających okoliczności, dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji okaże się niemożliwe. Za takie okoliczności uznaje się w szczególności wystąpienie warunków atmosferycznych w postaci ulewnych deszczy, powodzi, gradobić, nawałnic, trąb powietrznych.

XI. ZAŁĄCZNIKI

- Mapa do celów projektowych z projektem zagospodarowania terenu - skala 1:500
(Załącznik nr 1)

- Przedmiar robót (Załącznik nr 2)

- Wzór Umowy (Załącznik nr 3)

- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (Załącznik nr 4)

- Projekt kontenera (Załącznik nr 5)

- Projekt wiaty drewnianej (Załącznik nr 6)

do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości